Saturday 11 November 2017

BEBELAN METAL versi PORTABLE CASSETTE PLAYER ?

Ahoy matey ! I'm back !

Lama jugak rasanya tak memblogkan diri ini. Pressure dari hidup semasa sedikit sebanyak berjaya memperlahankan rentak hidup aku 2 3 4 menjak ini. Well life goes on i guess. Tapi kalo tak pressure bukan normal la nampak gaya nye, kan ? Haha.

Well, since my last post bulan februari lepas tiada apa yang luar biasa terjadi. Jual gitar, beli gitar, tunggu anak baru, berkenalan dengan group bitcoin, tak pegi kuliah dream theater dannnn..... Keinginan untuk berkaset kasetan semula. Yeah u heard it right.

Kenapa aku yang banyak jual koleksi nak dengar kembali kaset ni? Maybe sebab seru tu datang balik kot. Lantak aku browse di mudah.my in hope for cheap working portable cassette player. Dan maybe rezeki ade hamba allah nak jual model panasonic CW01 murah murah. New old stock. Tapi agak pelik kerana tiada fungsi radio FM. Memang semata mata untuk memainkan kaset sahaja. Cool.

So, dengan tanggungjawab menyiapkan poster untuk subjek computer forensic, aku bawa keluar kembali kaset kaset keramat aku untuk menemani menyiapkan assignment ini.

Cuma satu je yang baru iaitu dari Sil Khannaz Thunder Roar. Yang lain semua dah season yop. Ehehe.

10 comments:

  1. aku pula mencari portable cd player, bahasa pasarnya discman :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti ada punya. tapi harga la yg agak subjektif sikit.ehehe

      Delete
  2. teringat zaman dulu.. walkman tu la harta dunia... haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya betul abg deaf. walkman la peneman saya ulang alik naik bas dlu dan zaman blaja .haha

      Delete
  3. Replies
    1. yeah. band ni agak pelik sikit. Lagu best tapi image n kaver album kat inlay lari konsep trus, tak thrash langsung. hahaha

      Delete
  4. Last walkman yg aku guna sampai jahanam,jenama Aiwa.kaset megadeth youthanasia terbelit kt dlm tu.
    Ok ni..back to old school

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang zaman cassette revival. Sound sebu campur distortion n tempo high speed, perghhh superb. hahaha

      Delete
  5. keinginan aku untuk membeli walkman NOS semakin membuak2 lepas baca entri ni hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha. go for it bro. Memang best denga balik kaset sambil baca inlay card. hahaha

      Delete