Friday 19 September 2014

BEBELAN METAL versi Re-Issue CROMOK

2 minggu lepak gi la jalan jalan kat Alamanda Putarjaya. Aku masuk department yang ade jual cd dan DVD (parkson kot..entah dah lupa)...saje je strolling sambil cuci mata tengok barang barang yang dijual.

Kemudian aku terserempak dengan ini...



Nasib baik re-issue. Inlay card nya semua nipis dalam 2 lipitan je...sebab yang aku tahu kalo album deafening silence inlay card dia agak tebal jugak.Harga dalam RM 16. Kalo zaman sekolah sure dah sambar nih. hehehehe.

Dari reissue, baik ajak Cromok buat satu lagi album sempena kepulangan Karlos ke pangkuan Samsudin dan Mijih. Hurmmm... nak tanya korang, kalao so call idola korang jawab pertanyaan korang dengan cara menyindir, hati sakit tak?

haha ok bye.

11 comments:

  1. kalau aku la kan... aku cuma berminat dgn album 3M tu

    ReplyDelete
  2. Kalo reissue dia buat mcm band2 international buat pun ok..inlay tu yg penting patutnya..kadang bila tekena camtu sakit betul hati..mcm beli cd pirate je

    ReplyDelete
    Replies
    1. inlay tu la yg penting tp diorang bua mcm bende tu tak bernilai. diorang sendiri yg meng down gradekan nilai produk diorang. what a shame. huhu

      Delete
  3. Aku dah terbeli cd yang kononnya versi boxset tu cukup lah....hampeh!

    ReplyDelete
  4. Kalau sapa setakat nak beli je ok la... tapi kalau collectors atau hardcore mesti nak carik versi lagi best..

    Hmmmnn takdelah idola atau hero nak sakitkan hati peminat, tapi kalau ada yang sindir ke, atau lupa daratan ke,.. kita bako!! Bako!!!!!!

    ReplyDelete
  5. aku beli 2 album ja 3M ngan 4ever in time, nanti nak sambar untitled raw tu, sbb tu ada spesial sikit belum ada dalam simpanan versi cdnya,

    no komen hahaha

    ReplyDelete
  6. sekarang ni aku rasa sesuai nak cakap 'dah bosan dgn Cromok'. terima kasih.

    ReplyDelete