Wednesday, 24 September 2014

WORDLESS WEDNESDAY . . . HETFIELD





Note: My last guitar inshaallah. hahaha

8 comments:

  1. 1) mx-250?
    2) hadiah birthday?
    3) perenggan last tu susah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. Bukan ,ni Edwards EX-110D, pickup Seymour Duncan Blackout.
      2. hadiah utk diri sendiri :-)
      3. hahahahahaha inshaallah.

      Delete
  2. Replies
    1. haha. EET FUK tu model ESP mx 250...kat ebay harga range dari RM 5421 ke RM12,159. Tak mampu woooo.... heheheh. Yang ni Edwards je tp dibuat dikilang yg sama dgn ESP so kira nasib baik la alhamdulillah. Hahahah

      Delete
  3. perghh, edwed tu... feeweettt....

    ada sekali kat Summit usj guitar sebijik explorer ngan vee harga dalam lingkungan rm500 jenama warnell china brand kot... rasa macam nak beli je terus... pastu tarah headstock kasi bubuh gibson.... teringin betul aku gitar cenggini....

    apa2 pun tahniah la kepada saudara en. metal brain asylum atas kurniaan explorernya. amin.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. now its time to fry... aaa tengah lapa nih. hahah

      Delete