Tuesday, 27 January 2015

WORDLESS WEDNESDAY . . . PIRANHA !!!





Note: "Tanak tengok ikan lain, nak tengok Piranha je." Metalhead betul. Exodus - Piranha .

10 comments:

  1. tu hari ada video clip dari Brazil baru disebarkan, budak lelaki ni dikatakan mati lemas so Piranha2 ni tunggu confirm budak tu dah mati, terus dorang serang. Pasal sebenarnya Piranha ni takut ngan saiz besar bukan seperti dalam filem2 Hollywood.
    Jadi bila mayat budak tu dijumpai segala isi dia dah takde, muka dia pun tinggal rangka, tapi bahagian pakaian dia tak diusik. Maknanya kaki dia yang pakai kasut tu tetap ada tapi betis dia semua tinggal tulang...
    Ni aku cakap panjang2 ni kalau kau dah tengok video tu takpelah...
    Kesian satu pompuan nangis2... mak dia kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. perghhh.brutal tu abg deaf. dulu ada cerita ada pihak nak lepaskan ikan piranha di sungai besar di malaysia mcm sg. pahang dan sg. perak tp dapat diberkas. bahaye btui.

      Delete
  2. kecik2 dulu berkubang mandi paya selalu ditakut2kan oleh orang2 tua kononnya dalam tu ada ikan piranha...hahaha...tapi tak payah piranha...kena sengat ikan keli pun giler dasat dia punya bisa...

    ReplyDelete
  3. tgk nat geo, anak burung jatuh dari pokok terus kena serang, dasyat ni ikan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup. femes juga episod NG tu.tinggal rangka trus.

      Delete
  4. Atas darat pun ada piranha..kat wangsa maju ni banyak..tapi piranha ni mkn keta je..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha itu punya piranha lagi musibat.hehe

      Delete